reklama

Časné a večné súdy

Nebol som optimista, čo sa týka nášho súdnictva, ale po stretnutí s právnym zástupcom, ktorý zastupuje mesto v aktuálnych súdnych sporoch, ním ani nebudem. Verím však, že aj v tejto sfére spoločnosti sú ľudia poctiví, hľadajúci pravdu. Osobne by som sa však na spravodlivosť vo výrokoch súdoch nespoliehal. Paragraf je kľukatý, záleží na tom, z ktorej strany sa naňho pozrieme.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Po tom, čo sme prijali všeobecne záväzné nariadenie o obmedzení hazardu (VZN), sa ozvali dve spoločnosti prevádzkujúce výherné automaty v našom meste, ktoré nás upozornili, že k schváleniu tohto VZN nedošlo v súlade so zákonom, že v prípade, že ho nezrušíme, napadnú toto VZN na prokuratúre a budú si vymáhať súdnou cestou ušlý zisk. Prišlo mi to síce ako vyhrážka, ale dobre. Aj keď sa z radov poslancov (nebudem menovať) ozval názor, že by prípadné náklady mal znášať predkladateľ tohto návrhu, teda ja, nedostal som strach, skôr ma trápila otázka úniku informácií. Ešte raz som prešiel procesnú stránku príjmania VZN, kde musím priznať, sú slabšie ohnivká, najslabšie snáď to, že VZN nebolo štandardne zverejnené pri jeho druhom prerokovaní aj na internetovej stránke mesta. Napriek týmto kozmetickým chybičkám krásy by VZN malo byť v poriadku. No nakoľko je tu hrozba súdov, nechcel som mesto zaťahovať do ďalšej šlamastiky, má to aj tak dosť. Preto som dal návrh na zrušenie prijatého VZN,nakoľko sa jednalo len o tri mesiace, kedy by sme boli “game free” a od 1.7.2013 by sa mohli začať opäť hádzať mince do blikajúcich búdok.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Možno to celé vyzerá ako prehra, že sme sa poddali automatovej mafii. Tak by to bolo, keby sme toto celé považovali za boj proti niečomu. Ja to za boj nepovažujem, preto nemôžem ani prehrať. Od istého času, keď som prijal Krista do svojho srdca, som pochopil, že jedine život s ním je výhra, vo všetkých ostatných prípadoch dostávame K.O. So zlom sa bojovať tvárou v tvár nedá a nemá, lebo Ježiš Kristus ten boj pre nás už raz vyhral. O tomto je aj Tajomstvo blížiacej sa Veľkej Noci. Ak sme si tohto vedomí a žije v nás Kristus, tak vieme, čo máme vo svete robiť. Nevadí, že na poli je burina. Ak sa ukáže, že na tom istom poli je oveľa viac krásnych zdravých klasov, burina sama zakape. Ukázať ako zdravé a krásne klasy má Pán Boh v Námestove budeme mať možnosť určite aj formou petície, ktorou sa budeme snažiť túto burinu natrvalo z nášho mesta odstrániť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hoci výsledky časných súdov závisia od rôzných vecí ako je zloženie senátu, vzťah s právnymi zástupcami sporiacich sa stránok, skúsenosti sudcov pod., pri večnom súde bude senát len jeden, bez možnosti sa odvolať, nedá sa namietať zaujatosť, ani podať odvolanie, ani dovolanie, prípadne použiť iné právne kľučky. Preto by sme mali konať tak, aby sme obstáli.

Rastislav Zanovit

Rastislav Zanovit

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som manžel, cyklista, lekár, atď. Zoznam autorových rubrík:  zdravotníctvonámestovoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu