reklama

LSPP - príbeh nekončí

život prináša rôzne situácie. Raz jeden kolega obvodný lekár hovoril takú príhodu ako rébus, že ako by sme postupovali. Mal plnú čakáreň a v jednom čase sa v jeho dedinskej ordinácii stretli tri V.I.P. osoby obce:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

starosta, farár a miestny podnikateľ. “No koho som mal zobrať skôr?”, bola jeho rečnícka otázka do pléna.

On to vtedy aj dopovedal, že aké riešenie zvolil, ja sa už na to však nepamätám,takže žiaden návod tu neponúkam. Táto príhoda mi teraz napadla, keď som sa zamyslel nad situáciou, ktorá vznikla dnes na našej stanici LSPP pre dospelých. Povinnosť nastúpiť do služby bez zmluvy mala kolegyňa, ktorá má nohu v sádre a horko-ťažkochodío barlách do svojej ordinácie. Ona sa však už dohodla s inou kolegyňou, že tú službu za ňu odslúži, lebo keby nenastúpila hrozí jej pokuta do výšky 3300 eur. No ale tá kolegyňa, ktorá ju mala zastúpiť, je tehotná. A vieme, že tehotné ženy sa nesmú nútiť pracovať v noci. Samosprávny kraj sa túto “svízelní situaci” snažil vyriešiť postavením ďalšej kolegyne, ktorá má zmluvný vzťah s poskytovateľom LSPP. Smola len, že táto kolegyňa je po srdcových infarktoch nespôsobilá k práci v nočných zmenách. Ak s vrátim k tej príhode opísanej na úvod, tak mi nedá nespýtať sa čítajúcich, že koho by ste postavili do tej služby vy ?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Život nie je jednoduchý a prináša aj zložité situácie.

 

Rastislav Zanovit

Rastislav Zanovit

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som manžel, cyklista, lekár, atď. Zoznam autorových rubrík:  zdravotníctvonámestovoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu