reklama

Po voľbách

Asi už bolo na čase. Oligarchokracia dostala žltú kartu. Ešte jedna a ide z ihriska von. A sú dve možnosti. Buď to urobí Marián Kotleba. Alebo to urobí niekto iný. Aspoň na základe výsledkov župných volieb sa zdá,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

že by sme to mohli byť My, ľudia z ulice.

Nech je Igor Matovič, aký je, nechcem ho hodnotiť len na podklade jeho mediálnych výstupov, jednu vec mu musíme priznať, dostal do parlamentu ľudí, ktorí by sa tam nikdy cez štandardné politické strany nedostali. Toto je/bola jeho historická úloha. Aj vďaka nemu, si môžme dnes vydýchnuť a tešiť sa z víťazstva Eriky Jurinovej. Verím, že to pocítia všetci občania kraja. Mal som pripravenú sériu blogových príspevkov o Šesťdňovej Vojne v Oravskom zálive, ktorá prebehla bez jediného výstrelu a pozornosti médií od 29.8.2017 do 3.9.2017, kde sa ukázal pravý charakter doterajšieho vedenia župy. Nechcem sa však k tomu vracať, lebo si myslím, že voliči to povedali za mňa: “Pán Juraj Blanár- STAČILO”. Možno ste nemal zlé úmysly, možno ste mal smolu na ľudí, ktorí Vám radili a možno ste až príliš veril Vašim doterajším skúsenostiam a myšlienkovým konceptom. A možno zlyhal niekto iný (ale Kaliňák to nebol).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Držme Erike palce, aby svojou poctivou prácou premenila Žilinský kraj na lepšie miestom pre život všetkých.

Rovnakú radosť mám aj z víťazstva Milana Majerského v prešovskej VUCke, ktoré naznačuje, že KDH už možno vstáva z popola. Chcem veriť, že aj KDH sa podarí vymaniť z chýb minulosti a poučiť sa z trajektorií volebných výsledkov strán ako HZDS a SMER. Ľudia už nechcú oligarchokraciu, tieto voľby to dali jasne najavo.

Čo sa týka môjho výsledku, išiel som do toho s rizikom, že ma ľudia zvolia. Mt 26,42.Mojou ambíciou však bolo pomôcť kandidátovi, ktorý má reálne šance poraziť podpredsedu SMERu. Ďakujem Igorovi Janckulíkovi, že do toho súboja nešiel. Tým nepriamo dal podporu Erike Jurinovej. Jeho výsledok v našom okrese je famózny, ale asi by nestačil na Juraja Blanára v celom kraji. Obvyčajní ľudia majú svojich ľudí v každom okrese kraja a tí sú veľmi silní, čo sa týka miestnych komunít a toto bolo pre mňa to, čo ma presvedčilo, že Erika na to má. Ďakujem tiež Antonovi Martvoňovi, lebo jeho účinkovanie v kampani bolo skvelé a tiež v tej predvolebnej debate na STV.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No a nakoniec, chcem poďakovať všetkým, ktorí mi dali hlas. Patrí sa to.

Sľúbiť môžem len to, že budem robiť veci ako doposiaľ.

 

Rastislav Zanovit

Rastislav Zanovit

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som manžel, cyklista, lekár, atď. Zoznam autorových rubrík:  zdravotníctvonámestovoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu